Pan Fried Potatoes and Sauerkraut

As I was thinking about what to make for dinner one evening, something quick and easy,  this recipe came to mind. This is one of those recipes that I liked when I had some at one of our friend's house and I asked for the recipe. We like pan fried potatoes and we do like sauerkraut too and so this really appealed to our taste buds, so I asked how she made it.  That was many years ago and it's been (and still is) on of my family's favourite dishes ever since.

This is a simple yet great dish for lunch or dinners. On its own, makes a wonderful vegetarian dish or if you want a more traditional German dish,  serve it with your favourite bratwurst. Quick, easy and delicious!!

Enjoy!
 
Souerkraut-potatoes

Ingredients:
6 – 8 potatoes
2 tbsp. vegetable oil + 2 tbsp.
1 medium onion
1-10 oz. jar finely chopped sauerkraut (or more if you like) drained of liquid
Salt and pepper, to taste
 
Directions:
Peel, wash and slice potatoes into rounds, about 1/4 inch or less thickness.

Place oil into a deep skillet or frying pan and add the potato slices.
Fry them stirring occasionally until lightly browned and soft, (break easily when fork inserted).

Peel onion and cut onion in half. Slice each half across into about 1/4 inch thick slices. Add remaining 2 tablespoons of onions to another skillet or frying pan; add sliced onion and a splash of watar (so it doesn’t burn) and saute until onions are translucent, about 2-3 minutes.

Add the sauerkraut, and cook for about 20  minutes ( or longer, depending on the sauerkraut you are using)  until sauerkraut is tender, (add a little bit more water if needed, but liquid should be totally evaporated once its cooked).

Place sauerkraut on top of the potato skillet. Season with salt and pepper, to taste. Toss together to mix and serve.

Makes:4-6 servings
 
Leia’s Culinary Treasures


Comments

  1. Hello Leia! Or should I say Buna Ziua! :) Si eu tot romanca sunt, insa din cealalta parte a tarii. Am ajuns pe blogul tau cautand gombot cu prune... nu reuseam sa-mi amintesc cum se zice la prune in ungureste. Desi mancarea moldoveneasca e extraordinara, am o slabiciune aparte si pentru cea ardeleneasca, in special cea cu influente unguresti. Mi-e dor de bunatatile alea. Sa inteleg ca locuiesti in SUA? Nu am reusit sa-mi dau seama exact.... Am dat 'pin' la cateva din retetele tale. Ti-ar trebui o pagina de Pinterest ca sa-ti cunoasca lumea retetele, ca par tare delicioase. Vreau sa incerc cartofii cu sauerkraut insa nu-mi place varza murata de la conserva si altfel nu prea gasesc. E vreun brand care e mai bun?

    ReplyDelete
  2. Buna, ma bucur ca iti plac retetele mele....Eu scriu din Canada. Varza murata la noi se gaseste si in capatini intreaga sigilata in plastic, luata direct din butoi... Sint si pe Pinterest, (am un link pe blog, probabil nu la-i vazut...)si am si o pagina pe Facebook. merci de rindurile tale, mi-au facut placere. Ai facut "Szilvas Gomboc" -Gombot cu prune? si ti-au placut? Numai bine!

    ReplyDelete
  3. Aici o singura data am vazut varza murata intreaga. Sunt in Georgia, unde nu sunt asa multi romani si produse romanesti.
    Am facut szilvas gomboc de multe ori si tare as vrea sa mai incerc si alte retete de care mi-e dor, din zona Ardealului: Vargabeles, placinte cu cartofi sau cu branza si marar, langosi. Si poftesc tare la un bab gulyas cu sunca afumata, dar de cate ori am incercat nu mi-a iesit prea grozav. Cunosti vreo reteta buna?

    ReplyDelete
  4. La noi, Costo vinde varza murata, in borcan foarte buna. Am o reteta pe blog de plalcinta cu cartofi si e simpla de facut. Langos inca nu am postat reteta ca nu am facut decind am inceput blog-ul, iar bab gulyas, eu il fac foarte simplu, Fasolea o pui la fiert ( trebuie inmuiata peste noapte) cu o ceapa mare crapata (eu o arunc afara dupa ce a fiert). cind e aprope fiarta pui si carnea afumata (sunca), 2 morcovi, rondele si un pastrinac. Cind sint fierte, faci un rintas (ulei infierbintat si faina), iei dupa foc si pui boia de ardei (sa nu se arda ca devine amara) si vegeta, diluez cu apa si un pahar bun de lapte. Dai peste supa, incet si lasat sa dea in clocot, Se mai poate pune si un pic de granule,sau praf de usturoi si patrunjel verde, (fiecare dupa gust) servesti cu smintina. Cum am zis, foarte simplu. Sper ca nu am uitat nimic ca n-am mai facut nici eu de mult.

    ReplyDelete
  5. Scuze pentru intarziere. Multumesc pentru reteta. Cu siguranta o sa o incerc. La fel si pe cea de placinte cu cartofi. Imi lasa gura apa deja :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Love to read your comments. Leave me one in the box bellow.Cheers!.